måndag 28 mars 2011

Resebloggen - shop until you drop!

Jag shoppar typ aldrig. Åtminstone går jag inte omkring i butiker och kollar om där finns något intressant att köpa. Tycker inte att det är särskilt roligt och dessutom så onödigt. Men på resan hade jag en halv dag i Stockholm för mig själv. Och då strosade jag omkring på stan och gick i några affärer. Och överallt fanns det något jag tyckte att jag behövde ;)

Skolådan är från min favoritskoaffär: Knulp.

I Lund hittade vi en trevlig bokhandel, Arken, därifrån jag shoppade nördig teologlitteratur. Vem behöver inte ett grekiskt-engelskt lexikon och en bibelkommentar av Stanley Hauwerwas?

1 kommentar:

  1. Knulp är min favorit också! Högklackade El Naturalista blev det förra hösten. Tyvärr inte så bekväma som de platta (tantvarnings)modellerna.

    SvaraRadera